Dermatoloji

BOTULİNUM TOKSİN ENJEKSİYONU

Yüzümüzde yaşla beraber artan mimik kullanımı ile kaş arası, göz çevresi ve alın bölgemizde beliren kırışıklıklar Botulinum Toksin Enjeksiyonu uygulaması ile kolayca giderilebilir. Profesyonel kadromuz ile uygun dozlarda ve onaylı ürünler ile yapılan çok kısa bir uygulama ile daha genç ve zinde bir görünüm sağlanır.

Hangi alanlarda uygulanır?
Her iki göz çevresinde yer alan ince çizgiler ve kırışıklıklar (kaz ayağı çizgileri) Alın bölgesindeki kırışıklıklar İki kaş arasında yer alan ve çatık kaş ve sinirli görünümüne yol açan çizgiler Üst ve alt dudakta dikey çizgiler(sigara içme çizgileri) ve kırışıklıklar Yüz simetri düzensizlikleri Çene sıkma ve diş gıcırdatma şikayetlerinde Kol altı terleme şikayetlerinde.

OZON TEDAVİSİ

Tekrarlayan enfeksiyonlar ve yaralarda Alerji ve Astım tedavisinde Otoimmün hastalıklarda, (multipl skleroz, romatoid artrit, Crohn hastalığı) Damar dolaşım bozukluklarının giderilmesinde Baş ağrıları ve migrende Bel ve boyun fıtıklarındaki ağrının azalmasında gibi pek çok hastalığın tedavisinde ve sağlığın korunmasında kullanılan etkin bir yöntemdir.

DOLGU

Yüz dolguları; kırışıklıkları yumuşatmak, ciltteki elastikiyet ve hacim kaybını azaltmak, istenmeyen şekil bozuklularını düzeltmek, cilde kaybettiği nemi vermek için uygulanabilir.

Hangi alanlarda uygulanır?
Dudaklar Dudak kenarından çeneye doğru inen çizgiler Burundan ağız kenarına doğru inen çizgiler (Nasolabial kırşıklıklar) Gözaltı Torbası Ve Çöküklüğü Düşük Kaşlar Kazayağı Yanaklar, Şakaklar Ve Alt Çene Burun.

GENÇLİK AŞISI

Mezoterapi; yaşlanma sürecini yavaşlatır,cildimizi içeriden dışarıya yeniden canlandırır. İçeriğinde hyalüronik asit, peptidler, vitaminler, somon DNA gibi zengin, cildimiz için çok gerekli yapıtaşları vardır.

Uygulama Yüz-boyun-dekolte ve ellere uygulanabilir. Çok ince (hayalet iğne) iğneler ile uygulama yapılır. İşlem öncesi anestezik kremler ile işlem bölgesi uyuşturulur. Cilt yapısı ve yaşa bağlı olarak 2-4 seans olarak uygulanır. İnce kırışıklıkları ve sarkmaları azaltır. ciltte sıkılaşma sağlar. Cilt tonu eşitlenir, lekelerde azalma sağlanır.