Fizik Tedavi Cihazlarımız

İzmir Yüksek Yoğunluklu Lazer Tedavisi

Yüksek Yoğunluklu Lazer

Yüksek yoğunluklu lazer (High-Intensity Laser, HIL) tedavisi, lazerin yoğun enerji ışınlarıyla tedavi edilen bir terapi şeklidir. Bu tedavi, düşük seviye lazer terapisine (Low-Level Laser Therapy, LLLT) kıyasla daha yüksek enerji seviyeleri kullanır. Yüksek yoğunluklu lazer tedavisi, belirli dalga boyu ve güç seviyesindeki lazer ışınlarının vücut dokularına yoğun bir şekilde odaklanmasını sağlar. Bu odaklanma, lazerin hücrelere daha derin nüfuz etmesini ve tedavi edilmesi gereken alanlarda daha etkili olmasını sağlar.
İzmir Süper İndüktif Sistem

Süper İndüktif Sistem

Süper indüktif sistem, eklem ve kas ağrılarının tedavisinde kullanılan bir sistemdir. Bu sistem, düşük frekanslı elektromanyetik dalgaların vücut dokularına uygulanmasıyla ağrıların azalmasını veya giderilmesini hedefler. Elektromanyetik alanlar, hedeflenen bölgeye odaklanarak etki gösterir. Bu alanlar, vücuttaki hücrelerin elektriksel aktivitesini etkileyerek ağrıyı azaltır ve iyileşme sürecini destekler.
İzmir Eswt Şok Dalga Tedavisi

ESWT (Şok Dalga)

ESWT(Şok dalga) Tedavisi, TOPUK DİKENİ, TENİSÇİ DİRSEĞİ,DONUK OMUZ rahatsızlıklarında hastaya cerrahi olmayan acısız / ağrısız, kortizonsuz bir tedavi imkanı sunmaktadır. Uygulama sonrasında hasta günlük yaşantısına devam etmektedir. Vücudun dışından uygulanan ESWT uygulaması bir bölgeye odaklanmış yüksek şiddette ses dalgaları ile tedavi edici etkisini gösterir. Şok dalgası uygulanan bölgede kan akımı ile vücudun doğal iyileşme mekanizmaları harekete geçer.Ayrıca hasar gören tendon ve dokuların rejenerasyonunu sağlayarak iyileşmeyi oluşturur Birkaç seans uygulama yeterlidir.
robotik fizik tedavi

Robotik Tarama Sistemi​