Fizik Tedavi Hizmetlerimiz

İzmir bel, boyun, sırt ağrısı tedavisi

Bel Ağrısı Tedavisi

İzmir’in merkezinde, sağlık sektöründe yenilikçi bir soluk olarak karşınıza çıkan 5 katlı özel fizik tedavi hastanemiz, bel ağrısı tedavisinde çığır açan hizmetler sunmaktadır.
bel fıtığı belirtileri

Bel Fıtığı Tedavisi

İzmir'in kalbinde yer alan Gazi Fizik Tedavi Hastanesi, beş katlı modern yapısı ve son teknolojiye sahip tedavi cihazlarıyla bel fıtığı tedavisinde öncü bir role sahiptir.
boyun fıtığı belirtileri

Boyun Ağrısı Tedavisi

İzmir'in kalbinde yer alan özel fizik tedavi hastanemiz, boyun ağrısı tedavisi alanında öncü ve yenilikçi yöntemler sunmaktadır.
boyun fıtığı

Boyun Fıtığı Tedavisi

İzmir'deki özel fizik tedavi hastanemizde, boyun fıtığı tedavisinde en modern yöntemler kullanılmaktadır.
İzmir Artroz Tedavisi

Eklem ağrısı
(Diz, omuz, kalça, el, ayak )

İzmir'deki beş katlı özel fizik tedavi hastanemizde, eklem ağrısını hafifletmek ve hareket kabiliyetinizi artırmak için en son teknolojileri ve uzman ekibimizi sunuyoruz.

Skolyoz (Omurga Eğriliği)

İzmir'deki beş katlı özel fizik tedavi hastanemiz, bu karmaşık durumun tedavisinde derin bir anlayışa sahiptir.
İzmir Nörolojik Rehabilitasyon

Nörolojik Rehabilitasyon

Nörolojik rehabilitasyon periferik ve merkezi sinir sisteminin hasarlandığı durumlarda uygulanan fizik tedavi ve rehabilitasyon alanının bir alt birimidir. Yaralanma, tümör, yapısal defekt, dolaşım problemleri sinir sisteminde hasarlanmaya neden olabilir. Doğuştan olan problemler biraz daha uzun vadelidir.
İzmir Lenfödem Tedavisi

Lenfödem Drenaj Tedavisi

Lenfödem (fil hastalığı) lenfatik sıvının hücreler arası dokuda birikerek, çoğunlukla kollarda veya bacaklarda, bazen gövdede şişkinlik yapmasıdır. Lenf damarlarının herhangi bir nedenle baskıya uğradığı veya dolaşımının bozulduğu durumlarda lenfödem denilen klinik durum meydana gelir. Lenfödem, çoğunlukla kollarda veya bacakların birinde veya her ikisinde oluşan şişlik anlamına gelir. Yalnızca bir kol ya da bacakta oluşma eğilimi gösterse de bazen her iki kol veya bacakta da görülebilir.
İzmir Ortopedik Rehabilitasyon

Ortopedik Rehabilitasyon

Ortopedik Rehabilitasyon Fizik tedavi alanında en önemli rehabilitasyon tedavilerinden biridir. Kas iskelet sisteminin hastalıkları ile ilgilenmektedir. Özellikle bel, boyun, bacak ve diğer eklemler üzerinde çok büyük etkileri olan ortopedik rehabilitasyon geçmişte ve günümüzde çok büyük faydalar göstermektedir.
İzmir Sporcu fizik tedavisi

Sporcu Rehabilitasyonu

Dünyada sprora katılım her geçen gün artmaktadır. Hangi düzeyde olursa olsun spor yapan insanlar spor yaralanmalarıyla karşılaşmaktadır. Spor veya fiziksel aktiviteye bağlı olarak ortaya çıkan ve ertesi gün kişinin spora, fiziksel aktiviteye veya yarışmaya katılmasına engel olan, aynı zamanda tıbbi bakım gerektiren yaralanmalara spor yaralanması denir.
izmir parkinson tedavisi

Parkinson

Dopamin üreten beyin hücrelerinin kaybına bağlı olarak ortaya çıkan, sinir sisteminin etkilenmesine bağlı olarak oluşan,kronik ve ilerleyici bir hastalıktır.Hastalık ilerledikçe kişi yürüme,konuşma zorluğu yaşayabilir ve günlük basit ihtiyaçlarını tek başına karşılayamayacak duruma gelebilir.
İzmir Artroz Tedavisi

Romatizmal Hastalıklar

Romatizma hemen hemen her yaşta görülen ve savunma mekanizmasında çeşitli bozukluklara yol açabilen bir hastalıktır. Başta eklemler olmak üzere, kaslar, tendonlar, kemikler, eklem bağları ve omurga gibi günlük yaşantımızla ilgili tüm hareketleri yapmamıza olanak sağlayan doku ve organlarımızı etkileyen ağrılı hastalıklardır.
İzmir bel, boyun, sırt ağrısı tedavisi

Bel-Boyun-Sırt-Omuz Rahatsızlıkları

Bel ve boyun ağrısı, toplumda en sık görülen sağlık sorunlarından biri. Kabaca her iki kişiden birinin hayatında en az bir kez bel ve boyun ağrısı geçirdiği kabul ediliyor. Boyun omurgasında eklem kireçlenmesi, omurga kemikleri arasındaki disklerin bozulması, boyun fıtığı, boyun omurga kanalında daralma gibi boyun omurgası ve etrafındaki kas, bağ ve sinir köklerine ait bozukluklar da sıklıkla karşımıza çıkan boyun ağrısı nedenleridir.
İzmir Pediatrik Fizyoterapi Merkezi

Pediatrik Rehabilitasyon

Pediatrik rehabilitasyon programı, çocuklar için kapsamlı multi disipliner rehabilitasyon bakımı hizmeti sunmaktadır. Amaç, her bir çocuğun yeteneklerini en üst düzeye çıkarırken, engellerin etkilerini en aza indirmektir. Fiziksel engelli çocukta fizyoterapi ve rehabilitasyonun ana hedefi hareket, duruş veya vücut pozisyonu ile ilgili problemleri tanımlamak, tedavi etmek ve çocuğa mümkün olduğu nispette bağımsızlık kazandırarak erişkin yaşa hazırlamaktır. Tedavinin temeli çocukta mevcut olan potansiyeli geliştirmektir.
İzmir Neurofeedback Tedavisi

Neurofeedback Tedavisi

Bu tedavi yöntemi; bir beyin egzersizidir. Beyin dalgaları aracılığıyla yeniden öğrenme veya öğrenileni geliştirme stratejisidir. Dikkat eksikliği, hiperaktivite, felç,parkinson, demans gibi pek çok hastalığın tedavisinde kullanılan etkili bir yöntemdir.
İzmir Restoratif Rehabilitasyon

Restoratif Rehabilitasyon

Çocuklarda ve erişkinlerde günlük aktivitelerde kullanılan kasları harekete geçirmek veya güçlendirmek için kullanılır. Elde, kollarda ve bacaklarda aynı anda 12 kas grubunda elektriksel uyarı ile fonksiyonel çalışmayı sağlayan ileri teknolojik rehabilitasyon cihazıdır. Serebral Palsi, Ms, felç, sinir hasarlarında, parkinson, demans, ortopedik problemlerde ve kas güçsüzlüklerini onarmada kullanılır.
İzmir Schroth Tedavisi

Schroth Tedavisi

Skolyoz, spinal deformiteler içerisinde en sık karşılaşılan ve ilerleyen evrelerde son derece ciddi duruş bozukluklarına neden olan üç boyutlu bir omurga deformitesidir. Bu deformite omurganın yapısal bozukluğundan kaynaklı olarak ortaya çıkabileceği gibi omurga dışı sebeplere bağlı olarak da gelişebilir.
İzmir Sporcu fizik tedavisi

Spor ve sporcu yaralanmaları

İzmir'de bulunan özel fizik tedavi hastanemiz, sporculara yönelik en gelişmiş fizik tedavi yöntemlerini sunarak, onların daha hızlı iyileşmelerini ve performanslarını artırmalarını sağlamaktadır.
İzmir Manuel Terapi

Manuel Terapi

Manuel terapi ya da tedavi, kas ve iskelet sistemini ilgilendiren tüm rahatsızlıklarda uygulanabilen ve tamamiyle kanıta dayalı tıp bilgileri ile yapılan tedavi şeklidir.

Anlaşmalı Kurumlarımız