ESWT (Şok Dalga)

İzmir Eswt Şok Dalga Tedavisi

ESWT(Şok dalga) Tedavisi, TOPUK DİKENİ, TENİSÇİ DİRSEĞİ,DONUK OMUZ rahatsızlıklarında hastaya cerrahi olmayan acısız / ağrısız, kortizonsuz bir tedavi imkanı sunmaktadır. Uygulama sonrasında hasta günlük yaşantısına devam etmektedir.

Vücudun dışından uygulanan ESWT uygulaması bir bölgeye odaklanmış yüksek şiddette ses dalgaları ile tedavi edici etkisini gösterir. Şok dalgası uygulanan bölgede kan akımı ile vücudun doğal iyileşme mekanizmaları harekete geçer.Ayrıca hasar gören tendon ve dokuların rejenerasyonunu sağlayarak iyileşmeyi oluşturur Birkaç seans uygulama yeterlidir.

TENİSÇİ DİRSEĞİ

Tenisçi dirseğinin en önemli bulgusu dirseğinizin dış kenarında bulunan kemik çıkıntı üzerinde olan ve ön kola doğru yayılan ağrıdır. Genellikle el bileğini dirence karşı geriye doğru kaldırmakla ağrı artar. Bir cismi kaldırırken, kol bükmek üzere hareketler veya bir şeyleri kavrarken ağrı hissedilir.Tenisçi dirseği hastalığının ilk belirtisi yavaş başlayan ve gittikçe artan dirsek ağrısıdır. Gündelik hayatta eller ve dirsek sık sık kullanıldığından oluşan zedelenmenin iyileşmesi zordur ve tekrarlama olasılığı yüksektir.

TOPUK DİKENİ

Topuk dikeni, özellikle sabah ilk adımlarla oluşan ve ağrıların bıçaklama gibi hissedildiği bir hastalıktır. Topuk dikeni rahatsızlığında, en önemli belirti ayaklarınızda oluşan şiddetli ağrılar olarak kabul edilmektedir. Bu ağrılar tek ayakta meydana gelebildiği gibi, her 2 ayakta da görülebilmektedir. Bu ağrılar genellikle sabahları en şiddetli biçimde kendilerini göstermektedir.

Aşırı egzersiz, uzun süre ayakta kalma, kilo alma veya düz ayakkabı giyme topuk dikeni sebepleri arasındadır. Topuk dikeni tedavi edilmediği takdirde yaşanan yürüyüş bozukluğu ile beraber orantısız yüklenme nedeniyle eklem kireçlenmelerine,kilo alımına,yürüyüş bozukluklarına yol açabilir.